Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
22 de gener del 2021
El Patronat de Turisme de la Diputació organitza un cicle de trobades centrades en la creació de producte turístic del litoral
L’objectiu és donar eines per adreçar-se al públic familiar en situacions com l’actual, i augmentar la competitivitat entre els municipis de la zona
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, a través de l’Operació Platja Innovadora del projecte PECT TurisTIC en Família, organitza un cicle de trobades virtuals titulat ‘Estructuració i creació de producte turístic a les platges de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre’. El programa formatiu consta de 10 sessions, que tindran lloc entre el 29 de gener i el 22 de març.

Aquesta acció pretén donar eines als participants per tal de poder generar serveis i productes turístics adreçats al públic familiar en situacions complexes com la que travessem actualment a causa de la crisi sanitària de la Covid-19. També per contribuir a augmentar la competitivitat dels municipis del litoral de la demarcació com és el cas d’Altafulla, Torredembarra, Roda de Berà o Creixell al Baix Gaià. A més, els participants que hi tinguin interès podran accedir a una sessió de consultoria dels seus plants de màrqueting.

Les sessions tindran lloc els dies 29 de gener; 1, 3, 8, 17 i 26 de febrer; 1, 8, 15 i 22 de març, entre les 9.30h i les 13.30h. Els professionals d’empreses i institucions turístiques de la demarcació interessats a participar en el programa formatiu poden inscriure’s a totes les sessions o a aquelles que més els interessin a través del següent enllaç: https://sdg.dipta.cat/quest/index.php/421371?lang=ca.

Les diferents sessions, per ordre cronològic, tractaran diferents temes: introducció i transició de la digitalització a la transformació digital; turisme familiar a les destinacions de costa i serveis de les platges; creativitat i ideació d’un producte per a turisme familiar; copywritting per a productes turístics; innovació i design thinking; fotografia i vídeo; storytelling i storydoing; nous models de negoci disruptius i eines innovadores de promoció; estratègies online per a la comunicació i comercialització del producte turístic¡; i tècniques de màrqueting online, benchmarking i casos d’èxit.
Social
Et recomanem
Teatre: Embolica que fa fort
28 d'abril a les 18h al casal La Violeta
A càrrec de Teatre Social +Gran de la gent gran d'Altafulla
Aula universitària: prevenció del càncer a través de la dieta
30 d'abril a les 18h a l'esplai de la gent gran
Inscripcions: activitatsgentgran@altafulla.cat i 689 72 49 07
15a Cursa 1 de maig
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Organitza: Atletes d'Altafulla
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla