Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
13 de gener del 2016
Altafulla torna a sumar-se al ‘Conveni Còrner’ per potenciar la marca Costa Daurada i promoure el turisme familiar
L’Ajuntament aposta, principalment, per l’agència de viatges online ‘Logitravel’, i per la guia ‘Time out’
L’Ajuntament d’Altafulla promocionarà els seus atractius de manera conjunta i coordinada amb una vintena d’ens turístics públics i privats de la Costa Daurada en fires nacionals, estatals i internacionals que se celebrin al llarg d'aquest any 2016. Així ho estableix l'acord anual, l’anomenat ‘Conveni Còrner’, que s’ha signat aquest dimarts al migdia a la Diputació de Tarragona. Precisament és aquesta institució intercomarcal, juntament amb l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, la que promou aquesta participació en esdeveniments turístics.

Segons ha explicat la regidora de Turisme de l’Ajuntament d’Altafulla, Montse Castellarnau, l’objectiu d’adherir-se a aquest conveni és “promoure un turisme familiar de qualitat i respectuós amb l’entorn”. El consistori aposta, principalment, per l’agència de viatges online ‘Logitravel’, i per la guia ‘Time out’.

En concret, l'acord preveu l'assistència a FITUR (Madrid), NAVARTUR (Pamplona), B-TRAVEL (Barcelona), IGTM (Mallorca), UNIBIKE (Madrid), ITB (Berlín), VAKANTIEBEURS (Utrecht), WTM (Londres) i MITT (Moscou). D'altra banda, també preveu desenvolupar, de manera convencional i on-line, una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de la Costa Daurada que plasmi els recursos i productes turístics més destacats del territori i els atractius turístics dels municipis que s’adhereixin a l’acció.

L’objectiu del conveni és consolidar la imatge unitària de la marca Costa Daurada i gestionar de manera més eficient els recursos de promoció turística. Ho ha explicat Martí Carnicer, president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

Les accions a desenvolupar en aquesta nova edició del ‘Conveni Còrner’ compten amb un pressupost conjunt, compartit de manera proporcional entre tots els participants, que ascendeix als 250.000 euros.
Montse Castellarnau, regidora de Turisme
Martí Carnicer, president del Patronat de Turisme
Social
Et recomanem
Teatre: Embolica que fa fort
28 d'abril a les 18h al casal La Violeta
A càrrec de Teatre Social +Gran de la gent gran d'Altafulla
Aula universitària: prevenció del càncer a través de la dieta
30 d'abril a les 18h a l'esplai de la gent gran
Inscripcions: activitatsgentgran@altafulla.cat i 689 72 49 07
15a Cursa 1 de maig
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Organitza: Atletes d'Altafulla
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla