Notícies
28 de gener del 2015
Les obres del supermercat Mercadona d’Altafulla ja deixen entreveure l’esquelet de l’establiment
Els nous vials d’enllaç amb la N-340 ja s’han iniciat
Més de cinquanta persones treballen a l’espai dels antics cinemes ‘Les Bruixes’ en l’edificació del nou establiment de Mercadona.

Un cop finalitzats els fonaments, l’estructura que ha de contenir parets i suporta el sostre ja està dempeus. Les tasques d’aixecar les parets i el seu pertinent arrebossat van de la mà amb les actuacions en els vials d’accés a la zona d’aparcament i d’enllaç amb la N-340, donant resposta així a la històrica reivindicació veïnal.

Així la reordenació urbanística, i aquestes actuacions en concret, permetran, entre d’altres, la connexió amb entrada i sortida amb l’antiga N-340, la recuperació del connector biològic en l’espai que ocupava l’aparcament lateral, i la construcció d’un carril bici.

Es treballa de dilluns a dissabte després d’acordar la jornada extra amb els veïns amb la finalitat de posar al dia els treballs amb les previsions de finalització.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla