Notícies
30 de gener del 2015
El Baix Gaià celebra el Dia Mundial de les Zones Humides
L’Associació Mediambiental La Sínia ha organitzat una sortida per aquest dissabte a la bassa temporal de la Plana del Catllar
El Dia Mundial de les Zones Humides se celebra el 2 de febrer amb l’objectiu de divulgar el valor d'un dels ecosistemes més diversos i rics biològicament però, alhora, particularment fràgils i vulnerables. Una difusió que no passa mai per alt al Baix Gaià. En aquesta ocasió, serà el municipi del Catllar qui aculli la iniciativa a la subcomarca.

L’Associació Mediambiental La Sínia ha programat una sortida per aquest dissabte a la bassa temporal de la Plana del Catllar, un espai en custòdia des del passat any. L’entitat ha volgut celebrar l’activitat en cap de setmana i no coincidint amb la festivitat pròpiament dita per tal d’afavorir una major afluència de participants. La voluntat, segons un dels responsables, Hèctor Hernàndez, és “posar en valor i redescobrir aquest espai”.

L’activitat consistirà, principalment, en una revegetació de l’espai amb diverses espècies aquàtiques i terrestres, i en l’alliberament d’un exemplar de xoriguer provinent d’un centre de recuperació de fauna. La trobada culminarà amb un petit refrigeri final.
La sortida s’iniciarà a les 10 del matí des de la Torre d’en Guiu del Catllar.
Hèctor Hernàndez, un dels responsables de La Sínia
Hèctor Hernàndez, un dels responsables de La Sínia
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla