Notícies
02 de febrer del 2015
L’Ajuntament d’Altafulla renova el conveni amb Adif referent als terrenys annexos a l’estació de tren per a deu anys més
A aquest nou acord se li afegeix una nau d’emmagatzematge, de la qual està previst que en facin ús les entitats
L’Ajuntament d’Altafulla i l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) han renovat el contracte de lloguer que van establir ara fa deu anys sobre l’ús dels terrenys situats dins del recinte de l’estació de trens. Ara, però, se li afegeix una nau d’emmagatzematge, annexa a aquests terrenys. L’alcalde, Fèlix Alonso, ha explicat que la possibilitat d’utilitzar aquest espai suposa un cost de 2.500 euros anuals.

La voluntat del consistori és que siguin les entitats les que en facin ús. Tot i això, s’estudiaran les diferents peticions, i caldrà valorar també les necessitats que pugui tenir l’Ajuntament en el moment de la cessió. Sigui quin sigui finalment el seu ús, l’objectiu és “donar-li vida a l’espai”.

El conveni finalitzava aquest 31 de gener i que s’ha tornat a rubricar per a deu anys més.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla