Notícies
Foto: ANC Altafulla
02 de desembre del 2019
L’ANC d’Altafulla respon a la crida de Tsunami Democràtic pel proper 18 de desembre
La territorial preveu participar en la jornada de mobilització que prepara el moviment coincidint amb la celebració del clàssic Barça-Madrid
Tsunami Democràtic té una nova data marcada en vermell a la seva agenda. El moviment ha anunciat aquest divendres una nova “jornada de mobilització” pel proper dimecres 18 de desembre a Barcelona, coincidint amb la disputa del Barça-Real Madrid de la Lliga de futbol.

L’organització ha convidat la ciutadania a reservar-se la data, i ha activat una acció a la seva aplicació on demana confirmar l'assistència. A més, en el cas de socis o aficionats amb entrada per l’enfrontament, Tsunami Democràtic ha requerit que s'enviï un “missatge intern de confirmació” mitjançant la mateixa aplicació.

A falta encara de conèixer més detalls sobre l’activitat que s’està preparant, la territorial de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) d’Altafulla ja ha anunciat que faran “tot el possible” per ser-hi. Així s’hi ha referit el secretari de l’entitat al municipi, Pere Piqué, qui ja ha anunciat una trobada per la propera setmana.

Tot i ser conscient de la transcendència del clàssic, Tsunami Democràtic insisteix que “el moment polític, judicial i repressiu és excepcional”, i “cal seure i parlar sobre llibertat, drets fonamentals i l'autodeterminació de Catalunya”. El comunicat conclou amb l’afirmació: “El 18, el clàssic el jugarem tots”.
Pere Piqué, secretari de l'ANC d'Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla