Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
13 de gener del 2020
‘Ángel Caído’ dona el tret de sortida a l’agenda de 2020 del Club de Novel·la Negra d’Altafulla
La sessió tindrà lloc aquest dilluns a les 18:30h a la Biblioteca Municipal amb l’escriptor Boris Akunin com a protagonista
El Club de Novel·la Negra d’Altafulla reprèn el calendari de trobades aquest dilluns. El col·lectiu es reunirà a partir de dos quarts de 7 per reflexionar i debatre sobre el llibre ‘Ángel Caído’, de l’escriptor Boris Akunin. Es tracta d’un dels autors més venuts a Rússia. L’investigador Erast Fandorin protagonitza més d’una quinzena de les seves novel·les, la primera la que centrarà el col·loqui d’aquest dilluns a la Biblioteca Municipal d’Altafulla.

La trama se situa l’any 1876, quan el protagonista acaba d’incorporar-se a la policia de Moscou, en un primer moment, per realitzar-hi tasques d’oficina. El gran domini de l’alemany i l’anglès i les poques ganes de treballar del seu cap el portaran a investigar l’estrany suïcidi d’un jove aristòcrata tot just després que una noia li denega un petó.

Lluny de les clàssiques obres d’espionatge i assassinats, ‘Ángel Caído’ és una història de misteri, elegant i irònica, que capta l’atenció del lector des de la primera pàgina.
Social
Et recomanem
La vida de les elits vora Tarraco
11 de gener d'11h a 12.30h a la Vil·la dels Munts
Organitza: MNAT
Contacontes i manualitat
14 de gener a les 17h a la Biblioteca Municipal
Amb la Dina Acharoui i Adriana Molina, alumnes de 4t. d'ESO
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla