Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
26 de maig del 2020
La Diputació de Tarragona promou un turisme de proximitat i seguretat a la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre
Les campanyes de promoció i publicitat s’estendran fins a la primera setmana de setembre amb una inversió global de 490.000 euros
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha presentat aquest dilluns 25 de maig les campanyes de promoció i difusió destinades a donar un impuls per reactivar el sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Un sector molt afectat a causa de la crisi sanitària derivada per la pandèmia del coronavirus i que comença a recuperar-se ara que ambdues regions ja han entrat en la fase 2 del desconfinament. La iniciativa se centra en els mercats català i nacional, i en la seguretat que els pot proporcionar en el context actual.

La directora del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Marta Farrero, ha assegurat en el programa ‘Carrer Major’, que els establiments i allotjaments respectaran les mesures de seguretat establertes per les autoritats sanitàries. Tanmateix, ha remarcat que hi ha “una part de responsabilitat personal” que els turistes han d’assumir per contribuir al benestar general.

L’ens supramunicipal ha treballat conjuntament amb les associacions empresarials que agrupen el sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, i l’Agència Catalana de Turisme, per impulsar una campanya adreçada al mercat espanyol. La promoció del territori s’estendrà fins a la primera setmana del mes de setembre amb una inversió global de 490.000 euros. Marta Farrero ha reconegut que es tracta d’una proposta diferent a totes les que han realitzat fins ara, amb una forta aposta per la difusió en els mitjans de comunicació.

Els lemes de les campanyes que el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha presentat són ‘Costa Daurada, com sempre’, i ‘Terres de l’Ebre, recomencem’. Marta Farrero ha apuntat que en el primer cas l’objectiu és ressaltar els “valors d’un territori que no ha canviat”, i el record que genera entre aquells turistes que ja l’han recorregut. Mentre que en el segon cas, s’ha posat el focus d’atenció “en una destinació on la natura i els espais a l’aire lliure són l’element central” i es converteixen en un escenari de retrobament entre totes aquelles persones que han estat distanciades durant el confinament.
Marta Farrero, directora del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
Marta Farrero, directora del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
Social
Et recomanem
Diada castellera de Sant Jordi
20 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: Colla C. de SPiSP, Xicots de Vilafranca i C. d'Altafulla
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
Programa de St. Jordi complet a: www.altafulla.cat
15a Cursa 1 de maig
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Organitza: Atletes d'Altafulla
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla