Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
02 d'agost del 2016
Aburjania s’allunya del Nàstic, i Albert Lopo s’incorpora a mode de jugador a prova
Els grana s’han desplaçat a Olot amb motiu del segon stage de pretemporada
El Nàstic de Tarragona segueix la posada en funcionament de cara a la nova temporada, la segona consecutiva a Segona Divisió.
L’entitat s’ha desplaçat a Olot amb motiu del segon stage de pretemporada, i ho ha fet sense Aburjania, que s’allunya de Tarragona amb destinació a Sevilla, i amb la incorporació per sorpresa d’Albert Lopo, central amb experiència a la Primera Divisió que s’incorpora a la disciplina grana a mode de jugador a prova.
Els tarragonins s’enfrontaran aquest dimecres a l’Olot en un nou partit amistós, i dissabte es desplaçaran a Montilivi per veure’s les cares amb el Girona, que serà un rival directe aquesta campanya.
L’objectiu és arribar en el millor estat de forma possible a l’inici del campionat de lliga. Els grana debutaran al Nou Estadi el dia 21 d’agost contra el Lugo de Luis César Sampedro.