Esports
Foto: Joseba González
04 de juliol del 2019
Aina Calbó viatja a Gijón per competir en el Campionat d’Espanya sub16 d’Atletisme
L’atleta de l’Agrupació Atlètica Catalunya afronta l’última prova de la temporada i de la seva etapa en la categoria
L’atleta d’Ardenya, Aina Calbó, participa aquest cap de setmana en el 18è Campionat d’Espanya sub16 que acull la pista de Las Mestas, a Gijón, i en el qual participen 1.100 esportistes d’arreu del territori nacional. Calbó competeix en la prova dels 100 metres tanques i en el llançament de disc (800 grams).

En la prova de les tanques presenta la tretzena millor marca mínima d’entre les 38 atletes que participen amb un registre de 15 segons i 27 centèsimes. En el llançament de disc té la cinquena millor marca mínima amb una distància de 37 metres i 22 centímetres. Per tot plegat, Calbó és optimista amb les seves possibilitats, i espera fer una bona actuació.

Tall.AinaCalbóAcabarBe.040719

El nivell de competitivitat que l’atleta de l’Agrupació Atlètica Catalunya es trobarà al Campionat d’Espanya serà molt elevat, però els resultats que ha aconseguit aquesta temporada són el seu gran aval per competir i acaba la temporada, i la seva etapa com atleta sub16, de la millor manera possible.
Aina Calbó, atleta
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla