Esports
Foto: Joseba González
04 de juliol del 2019
Aina Calbó viatja a Gijón per competir en el Campionat d’Espanya sub16 d’Atletisme
L’atleta de l’Agrupació Atlètica Catalunya afronta l’última prova de la temporada i de la seva etapa en la categoria
L’atleta d’Ardenya, Aina Calbó, participa aquest cap de setmana en el 18è Campionat d’Espanya sub16 que acull la pista de Las Mestas, a Gijón, i en el qual participen 1.100 esportistes d’arreu del territori nacional. Calbó competeix en la prova dels 100 metres tanques i en el llançament de disc (800 grams).

En la prova de les tanques presenta la tretzena millor marca mínima d’entre les 38 atletes que participen amb un registre de 15 segons i 27 centèsimes. En el llançament de disc té la cinquena millor marca mínima amb una distància de 37 metres i 22 centímetres. Per tot plegat, Calbó és optimista amb les seves possibilitats, i espera fer una bona actuació.

Tall.AinaCalbóAcabarBe.040719

El nivell de competitivitat que l’atleta de l’Agrupació Atlètica Catalunya es trobarà al Campionat d’Espanya serà molt elevat, però els resultats que ha aconseguit aquesta temporada són el seu gran aval per competir i acaba la temporada, i la seva etapa com atleta sub16, de la millor manera possible.
Aina Calbó, atleta
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla