Esports
Foto: CET
22 de novembre del 2019
Àlex Cañas representarà Altafulla al Consell Esportiu del Tarragonès
L’objectiu de la nova junta directiva que s’ha constituït és seguir fomentant i potenciant l’esport escolar i de base a tota la demarcació
El regidor d’Esport a l’Ajuntament d’Altafulla, Àlex Cañas, ha estat escollit com a vocal en la nova junta directiva que s’ha constituït per dirigir el Consell Esportiu del Tarragonès després de les eleccions celebrades el passat 30 d’octubre. D’aquesta manera, l’edil representarà Altafulla des de dins de l’entitat, i treballar pel futur esportiu de la vila i de la resta del Camp de Tarragona.

Estefania Serrano repetirà com a presidenta del CET i l’objectiu del seu equip de treball, del qual formarà part Àlex Cañas, és seguir fomentant i potenciant l’esport escolar i de base a tot el Tarragonès.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla