Esports
30 de desembre del 2015
Altafulla celebra la vuitena edició del Primer Bany de l’Any
La cita, que tindrà lloc l’1 de gener a les 13.00h. davant del Pont de Mar, donarà la benvinguda al 2016
La tradició de començar l'any banyant-se al mar es tornarà a repetir a Altafulla aquest 1 de gener a la una del migdia. Altafullencs i altafullenques desafiaran les temperatures i tornaran a reunir-se davant del Pont de Mar per donar la benvinguda al 2016. Jaume Sánchez, regidor d’Activitat Física i Esport d’Altafulla, ha animat a tots els veïns i veïnes del municipi a participar-hi.

Sánchez ha reconegut que és molt difícil fer una previsió dels participants que hi prendran part. De fet, ha assegurat a aquesta casa que “cada any varia en funció del temps, les temperatures i com cadascú hagi passat la nit”.

La iniciativa està promoguda pels Atletes d’Altafulla amb la col•laboració de la regidoria d’Activitat Física i Esport de l’Ajuntament.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla