Esports
Foto: Atletes d'Altafulla.
24 d'agost del 2018
Antònia Royo i Maria Jesús Carabante viatjaran a Málaga per disputar el Campionat del Món de Veterans
Les dues atletes altafullenques lluitaran per arrodonir un 2018 espectacular en el qual ja han assolit fites molt importants
Les altafullenques Antònia Royo i Maria Jesús Carabante competiran al Campionat del Món de Veterans que es disputarà del 4 al 16 de setembre a Màlaga.

Per Antònia, aquesta serà la primera experiència en una cita mundial. A més, participarà en una prova que no ha realitzat mai, els 2.000 obstacles. L’atleta afronta la cita amb molta il•lusió perquè és el primer Mundial que disputarà i perquè farà el seu debut amb la Selecció Espanyola.

La prova habitual en la qual participa la corredora del Club Atletisme Tarragona és la dels 10.000 metres. En aquesta distància s’ha proclamat campiona de Catalunya i d’Espanya el 2018, i anteriorment havia assolit el subcampionat estatal el 2017.

D’altra banda, també ha realitzat proves de relleus. En aquesta modalitat va sumar un nou èxit el passat mes de juliol al Campionat d’Espanya Màster a Vitòria, on va aconseguir la medalla d’or en la prova de 4x100 amb les seves companyes del Club Atletisme Tarragona. Ara, afronta un repte diferent amb molta il•lusió.

Per la seva part, Carabante encara el Mundial després de penjar-se la medalla d’or al Campionat d’Espanya a Vitòria en la prova dels 500 metres. A la capital del País Basc també va sumar dues medalles de plata als 100 i 200 metres.

A Málaga disputarà dues proves diferents, la de 400 i 800 metres, dues modalitats en les quals ja ha aconseguit magnífics resultats. Cal recordar que en el passat Campionat d’Europa que es va disputar a Madrid al mes de març, va assolir la medalla de plata i bronze respectivament. A més, en el Campionat d’Espanya que va tenir lloc dues setmanes abans a Salamanca, va proclamar-se campiona en els 400 i subcampiona en els 800.

Pel que fa a les cites mundials, Carabante va aconseguir la medalla de plata en la prova dels 800 metres en el Campionat del Món que es va celebrar a Daegu el 2017.
Antonia Royo, atleta.
Antonia Royo, atleta.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla