Esports
Foto: Atletes d'Altafulla
24 de gener del 2023
Aral Alonso i Mar Vendrell es proclamen subcampiones del Campionat de Catalunya de Clubs Sub 16 amb l’AA Catalunya
Les dues aporten punts valuosos al col·lectiu, Alonso en els 600 metres i Vendrell en els 300 metres
Les atletes d’Altafulla Aral Alonso i Mar Vendrell s’han proclamat subcampiones en el Campionat de Catalunya de Clubs ‘A’ Sub16 en Pista Coberta, que s’ha disputat aquest dissabte a Sabadell, amb l’Agrupació Atlètica Catalunya. Les dues han aportat punts importants a l’equip, juntament amb la resta de companys i companyes que hi han participat.

La responsable dels Atletes d’Altafulla, Elena Rodríguez, ha destacat que el fet que “les hagin convocat, esportivament és un èxit” perquè les permet viure “una experiència” en equip amb altres atletes que “pràcticament no coneixen” perquè entrenen en seus diferents.

Alonso ha fet 4a en la Final ‘B’ dels 600 metres amb una marca d’1 minut, 53 segons i 69 centèsimes, quedant-se a 4 segons i escaig de la tercera classificada, Emma Garcia (CA Vic).

Mentre que Mar Vendrell ha fet 3a en la Final ‘C’ dels 300 metres amb un temps de 48 segons.
Per Aral Alonso, la d’aquest dissabte ha estat la primera competició oficial que ha disputat amb l’AA Catalunya després d’estrenar-se el passat cap de setmana en un control celebrat a la Pista d’Atletisme de Camp Clar. Quant a Mar Vendrell, és la segona temporada que corre amb l’entitat barcelonina. Ambdues han adquirit una experiència molt valuosa, que els beneficiarà en els reptes individuals del present curs, com ha dit Rodríguez.
Elena Rodríguez, responsable dels Atletes d'Altafulla
Elena Rodríguez, responsable dels Atletes d'Altafulla
Social
Et recomanem
Debat literari amb Isabel Olesti - 'Àlbum d'amors complicats'
19 de setembre a les 18h al Museu Etnogràfic
Organitza: Club de lectura de relat curt Biblioteca d'Altafulla
Cineclub Altafulla Link: 'La Estrella Azul'
19 de setembre a les 20h a La Violeta
Entrada general 5€. Socis i menors de 25 anys, 2€
Taller creatiu: Estampació amb plantes silvestres
Dissabte 20 de setembre de 10h a 14h a la Finca del Canyadell
Preu: 30 euros (esmorzar i material inclòs)
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla