Esports
Foto: Club Atletisme Torredembarra
17 de juny del 2016
Berta Castells aconsegueix un nou rècord d’Espanya en llançament de martell amb una marca de 70,52 m
La torrenca a 48 cm de la mínima requerida per participar en els Jocs Olímpics de Rio. Encara li queden quatre proves per aconseguir-la
La torrenca Berta Castells ha aconseguit aquest dijous a la pista del Congost del Club Atletisme Manresa el rècord d’Espanya en llançament de martell. Una marca que ja regentava amb 69,59 metres, i que ara ha superat amb un llançament de 70,52 metres. Castells s’ha quedat, però, a 48 cm de la mínima requerida per participar en els Jocs Olímpics de Rio. El que sí que s’assegura amb aquest registre és la participació al Campionat Europeu, que se celebrarà a Amsterdam del 6 al 9 de juliol.

Si Berta Castells aconseguís la marca mínima per viatjar al Brasil, seria la quarta vegada que participaria en uns Jocs Olímpics després de fer-ho a Atenes al 2004, a Pekín al 2008, i a Londres al 2012. Encara li queden pendents quatre proves per aconseguir-ho. Els de Rio podrien marcar el final de la seva carrera esportiva.

Aquest divendres, la regidoria d’Esport de l’Ajuntament de Torredembarra i el Club d’Atletisme Torredembarra dedicaran una recepció a l’atleta per mostrar-li el seu suport. L’acte tindrà lloc a tres quarts de 9 del vespre al Pati del Castell.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla