Esports
Foto: CB Altafulla - BBG
07 de setembre del 2026
Bones sensacions i predisposició a la feina en l’inici de la pretemporada del Sènior masculí del CB Altafulla
El nou entrenador Òscar Garcia es mostra il·lusionat amb el projecte i assegura que hi ha un equip “per gaudir” aquesta temporada a la Primera Territorial
El primer equip masculí del Club Bàsquet Altafulla encara la tercera setmana de pretemporada amb la vista posada a l’inici de lliga, presumiblement al mes d’octubre perquè la Federació Catalana de Bàsquet (FCBQ) encara ha de publicar els calendaris de les diferents competicions, també els de la Primera Territorial en què militaran tant els altafullencs com el Torredembarra BC.

L’equip enguany és dirigit per Òscar Garcia, que arriba a la banqueta després d’una última complicada experiència al Bàsquet l’Arboç la temporada passada. Les coses no van sortir del tot bé i va marxar a mitjan al desembre “perquè els nois necessitaven un canvi”, explica en declaracions a aquesta casa. El tècnic reconeix que “vaig acabar sense ganes de seguir entrenant”, però la proposta i el projecte de l’Altafulla “m’ha tornat a engrescar”.

Els groc-i-negre han completat la segona setmana de treball amb un stage aquest divendres, dissabte i diumenge en el què, a banda de fer les pertinents sessions d’entrenament, també s’ha aprofitat per cohesionar el vestidor. “Estem augmentant el ritme a poc a poc”, explica Garcia, mentre que també treballen en el nou sistema de joc que pretén instaurar. “Comencem de zero”, ha dit en aquest sentit, abans d’elogiar la predisposició per “treballar i aprendre” dels jugadors.

Els altafullencs entrenen aquest dilluns i dimecres, i disputaran el primer amistós aquest cap de setmana contra el CB Alcover amb la consignes de començar a agafar el ritme competitiu i aplicar el llibret de jugades. El cos tècnic i el club treballen per acabar de confeccionar el calendari de partits de la pretemporada per arribar en les millors condicions a l’inici de lliga. “Crec que tenim un equip per gaudir”, ha sentenciat Garcia.
Òscar Garcia, entrenador del CB Altafulla
Òscar Garcia, entrenador del CB Altafulla
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla