Esports
Foto: Altafulla Ràdio (Arxiu)
16 d'octubre del 2026
CB Altafulla (F) – Bàsquet l’Arboç ‘Groc’: duel entre dos equips que aspiren a la segona victòria
Les jugadores de Jordi Crespo volen fer-se fortes a casa on van guanyar en la jornada inaugural i s’enfronta a un rival que va ser molt superior al CB Montblanc
El CB Altafulla rep aquest diumenge 18 d'octubre, a les 17h, el Bàsquet l'Arboç Groc, en el partit corresponent a la tercera jornada de Segona Territorial femenina. Les groc-i-negre afronten el compromís amb l'objectiu de donar continuïtat al bon inici de temporada i sumar la segona victòria consecutiva davant un rival que també ha debutat amb triomf.

L'equip dirigit per Jordi Crespo va començar el campionat amb una victòria per 54-38 davant el CB Salou dues setmanes enrere. Efectivament, ve d’estar sense competir els últims quinze dies perquè va haver d’ajornar el partit contra el CB Alcover –es jugarà el 6 de novembre, a les 21.30h- i tot seguit va arribar la primera jornada de descans imposada per la Federació Catalana de Bàsquetbol (FCBQ). Així, les altafullenques, amb un partit pendent, són setenes amb 2 punts.

En declaracions al BG Esports, l’entrenador altafullenc espera que “el temps ens deixi jugar” i no allargui més el període sense competir. Diu que han aprofitat aquests dies per cohesionar el grup i treballar el nou estil de joc, i que estan preparades per rebre a un rival que coneixen bé perquè s’hi van enfrontar en la pretemporada. “L’objectiu és treure un bon resultat i fer-ho a través de començar a marcar la nostra identitat a pista”, ha sentenciat.

El Bàsquet l'Arboç ‘Groc’ també ha començat la competició amb una victòria. En el seu únic partit disputat, el conjunt del Baix Penedès es va imposar per 71-34 al CB Montblanc, un resultat que li ha permès situar-se en la cinquena posició amb 2 punts. Igual que l’Altafulla, té un partit pendent davant el CB Morell, encara sense data.
Jordi Crespo, entrenador del CB Altafulla - BBG
El CB Altafulla rep aquest diumenge 18 d'octubre, a les 17h, el Bàsquet l'Arboç Groc, en el partit corresponent a la tercera jor
Social
Et recomanem
XV Trobada de Centres d'Estudis
17 d'octubre a les 9h a la sala de plens de l'ajuntament
Amb entitats del Camp de Tgn, el Priorat i la Conca de Barberà
Concert del cicle Altafujazz amb Sereia Tarragona
24 d'octubre a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: OilJazz
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla