Esports
Foto: CE Altafulla
24 d'octubre del 2025
CE Altafulla – CD La Floresta: duel de rivalitat històrica
Les abelles reben a un vell conegut de moltes temporades en un partit entre dos equips situats en la zona baixa de la classificació
El CE Altafulla afronta una nova jornada al Grup 7 de la Segona Divisió femenina amb un duel de rivalitat històrica davant el CD La Floresta. Tots dos equips van coincidir durant moltes temporades a la Lliga Femení F7 Tarragona, i des del curs passat també ho fan en Futbol 11. El matx es juga aquest diumenge, a les 17h, a l’Estadi Municipal Joan Pijuan.

Les abelles, últimes classificades sense cap unitat en el caseller, reben a l’avant-penúltim classificat amb un punt. Per tant, a escala de resultats, són pràcticament els mateixos, tot i que les sensacions són molt més positives en el bàndol tarragoní. I és que ha competit bé en les seves derrotes davant la Fundació FB Reus ‘B’ (1-2) i el CF Icomar (0-3), i va ser capaç d’empatar davant l’EF Sant Pere i Sant Pau (1-1), com destaca el tècnic altafullenc Chus Martín.

Davant aquest últim equip, les altafullenques van caure el passat cap de setmana per 11-0. Això indica que la Floresta està competint millor, i que necessiten apujar el nivell per, com a mínim, posar-la en dificultats. Novament, les responsabilitats defensives són les principals que han d’assumir si volen tenir opcions, com explica Martín, qui destaca la recuperació d’algunes jugadores importants.

L’objectiu prioritari és competir el partit, afegeix Martín, independentment del resultat que reflecteixi el marcador al final dels 90 minuts.
Chus Martín, entrenador del CE Altafulla
Chus Martín, entrenador del CE Altafulla
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla