Esports
Foto: Altafulla Ràdio (Arxiu)
11 d'abril del 2025
CE Altafulla – EF Sant Pere i Sant Pau: motivats per batre a l’equip més en forma del grup
Els groc-i-negre, amb una nòmina de baixes important, encaren les últimes cinc jornades de lliga amb l’inici del tourmalet
El CE Altafulla encara ja les cinc últimes jornades de lliga al Grup 16 de Tercera Catalana en les quals tindrà el seu particular tourmalet amb sengles partits contra rivals que lluiten per l’ascens o la promoció. Un mes i escaig de màxima exigència, amb la Setmana Santa entremig, al qual arriba amb molt poques opcions d’acabar en el podi, però amb la motivació de sumar els màxims punts que siguin possibles.

La derrota davant el Valls (2-3) i l’empat a Calafell (2-2) pràcticament han descartat als groc-i-negre d’optar als play-offs. Inicia la jornada a vuit punts del tercer, l’EF Sant Pere i Sant Pau, al qual rep aquest dissabte, a les 17h, a l’Estadi Municipal Joan Pijuan. Sí, si guanyen es poden posar a cinc unitats dels tarragonins, però és que entre tots dos hi ha tres equips més que tenen més opcions que ells. És complicat.

Per aquest motiu, els de Jordi Mercadé se centren a fer una bona actuació, esmenar errades i intentar donar una alegria a l’afició en el primer dels tres partits que li resten com a local. El tècnic de la Móra continua tenint una nòmina de baixes important i això donarà cabuda a diversos juvenils en la convocatòria. Tot i les circumstàncies, està convençut que l’equip competirà.

Per la seva part, el Sant Pere i Sant Pau necessita guanyar per mantenir la tercera posició i contribuir al fet que també tingui el premi de jugar la promoció. No debades, s’hi classificaran els sis millors tercers d’entre tots els grups de la categoria. Van per bon camí, però tot està molt ajustat. Mercadé destaca que és un rival que li agrada tenir la pilota, “la qual cosa ens va millor que els equips que es tanquen”.

Els del barri del nord de Tarragona encadenen catorze partits sense perdre amb 4 empats i 10 victòries, les dues últimes de certa importància davant el Torredembarra (0-4) i el Vallmoll (1-0). En aquesta sèrie també han assaltat l’Estadi del Vilar (2-3) i han puntuat contra el Sant Jaume (1-1).
Jordi Mercadé, entrenador del CE Altafulla
Jordi Mercadé, entrenador del CE Altafulla
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla