Esports
Foto: Altafulla Ràdio (Arxiu)
09 de gener del 2026
CEN CB Altafulla – TGN Bàsquet: repte d’alçada per mesurar la bona ratxa
Els groc-i-negre reben en el millor moment de la temporada al segon classificat i un dels grans candidats al títol i l’ascens
El CEN CB Altafulla encara té al cap la gran i meritòria victòria en el derbi contra el Torredembarra BC (69-90) en l’últim partit del 2025 a la Primera Territorial masculina. Amb només cinc efectius del primer equip i la contribució de dos cadets, els groc-i-negre van ser capaços de vèncer als seus veïns contra tot pronòstic per confirmar el seu bon moment. Ara, després de l’aturada per les festes nadalenques, aquest dissabte tenen un altre duel d’alçada contra el segon classificat, el TGN Bàsquet (18h).

El tècnic David Rivelles recupera alguns jugadors per a la causa, i el repte és mantenir el nivell demostrat en les últimes jornades per intentar sorprendre a un dels grans favorits per assolir el títol i l’ascens. El premi, millorar la desena plaça que ocupen amb 14 punts.

Efectivament, els de la capital tarragonina són un dels equips més forts del campionat. No debades, són segons amb 18 punts, i presenten un rècord de vuit victòries i dues derrotes. En l’últim partit de l’any van caure contra el seu rival més directe, el líder CB Valls (60-71), trencant una ratxa de vuit victòries consecutives. Abans només havien perdut contra el Bàsquet Cambrils (58-64) en la segona jornada.
Social
Et recomanem
Xerrada - taller 'Per què el porno perjudica tothom?'
29 d'abril a les 17h al gimnàs de La Portalada
Inscripcions a: ampa.roquissar@gmail.com
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla