Esports
Foto: CEVOL Torredembarra (Arxiu)
03 de maig del 2024
CEVOL Torredembarra – CV AA Llars Mundet: a gaudir i competir amb el repte d’escalar una posició
Les d’Òscar Aliseda, amb la permanència certificada, assaltar la segona posició si guanyen per tres o dos sets
El CEVOL Torredembarra afronta aquest diumenge, a partir de les 14.30h, l’avant-penúltim partit de la temporada amb la visita del CV AA Llars Mundet. Es tracta d’un duel directe entre el tercer i el segon classificat del grup de permanència, respectivament. Precisament, el fet que tots dos estiguin salvats, els permetrà jugar totalment alliberats i oferir un bon espectacle als espectadors

Les torrenques van certificar la continuïtat a la categoria amb la victòria del passat cap de setmana contra l’Ametlla ‘Groc’ (3-0). Ara, tenen el repte de gaudir de les tres jornades que resten, sense competir, i pensant en la temporada vinent. Així ho ha avançat el tècnic Òscar Aliseda en declaracions al BG Esports.

Davant, un rival que també va vèncer còmodament en l’anterior jornada, en el seu cas davant el penúltim classificat, el Vòlei Manresa (3-0). En el partit de la primera volta ja va ser capaç de vèncer a les del Baix Gaià amb un ajustat 3-2, que convida a pensar en un altre cara a cara de màxima igualtat.
Òscar Aliseda, entrenador del CEVOL Torredembarra
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla