Esports
26 de maig del 2015
Continuen en marxa les inscripcions al Triatló SERTRI d’Altafulla del proper 7 de juny
La prova servirà com a preparació de la gran cita del juliol del 2017, i del proper Campionat d’Espanya del 30 i 31 d’agost
Altafulla serà aquest 2015 el municipi encarregat de donar el tret de sortida al Triatló SERTRI. Un fet que, segons el regidor en funcions d’Activitat Física i Esport, Guillermo Alonso, fa que costi una mica més arrencar, i que el ritme d’inscripcions sigui més lent de l’habitual.

Guillermo Alonso ha insistit que és un bon moment d’iniciar-se per aquella gent que encara no ho ha fet, i una bona oportunitat per l’Ajuntament com a preparació de la gran cita del juliol del 2017, i del proper Campionat d’Espanya del 30 i 31 d’agost.

La prova tindrà lloc el proper diumenge 7 de juny. Acollirà les categories Sprint, de 25,75 km; Supresprint relleus, Supersprint masculí, i triatló de la dona, d’11,3 km; i Flash Menors, de 5,15 km.
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla