17 de febrer del 2015
Continuen les baixes per lesió a Can Nàstic
A les ja conegudes de Jean Luc, Valentín, Luismi, Rocha i Xisco Muñoz s’afegeixen ara Ferran Giner i Sergio Rodríguez
Més problemes de lesions al Nàstic. A les ja conegudes de Jean Luc, Valentín, Luismi, Rocha i Xisco Muñoz s’afegeix ara Ferran Giner, que haurà d’estar de baixa entre dues i tres setmanes per una lesió fibril·lar al bíceps femoral de la cama esquerra. A més, Sergio Rodríguez també haurà d’estar uns dies sense entrenar per un cop al peu.
De cara al partit al camp de l’Alcoià possiblement Vicente Moreno recuperarà a Xisco Muñoz, Sergio podria estar a punt tot i no entrenar amb normalitat durant la setmana i caldrà comprovar com evoluciona el problema al dit d’un peu de Rocha que compleix ja un mes de baixa.