Esports
Foto: Atletes d'Altafulla
21 d'agost del 2024
Continuen obertes les inscripcions per a la 1a Marxa Trail Altafulla – Costa Tàrraco
L’esdeveniment, organitzat pels Atletes d’Altafulla, tindrà lloc el 24 de novembre amb un itinerant que barreja natura, cultura i esport
Els Atletes d’Altafulla mantenen obert el període d’inscripcions par a la 1a Marxa Trail Altafulla – Costa Tàrraco, que organitzaran el diumenge 24 de novembre de 2024. De moment, ja són una setantena les persones que s’han apuntat per gaudir d’aquesta nova proposta que impulsa l’entitat.

La marxa consta d’un recorregut de 24 quilòmetres, que passarà per “molts dels indrets naturals de més valor paisatgístic dels termes municipals de la Riera de Gaià, Tarragona i Altafulla, en una combinació sorprenent del bosc mediterrani i la costa gairebé verge de litoral tarragoní”. Els participants, a més, podran escollir entre fer-la caminant o corrents, tot i que no hi haurà servei de cronometratge. Per tant, no serà una prova competitiva.

La 1a Marxa Trail Altafulla – Costa Tarraco sortirà a les 8.30h des del Castell d’Altafulla, on també hi haurà la meta. El temps límit per completar el repte és de 7 hores, com a màxim, i tindrà quatre avituallaments durant el circuit. En finalitzar la prova, els participants podran recuperar forces amb una botifarrada.

L’organització ha establert un màxim de 300 inscrits. L’edat mínima és de 16 anys i no es permet la participació amb mascotes. El preu de les inscripcions és de 20 euros fins al 15 de novembre, i de 25 euros a partir d’aleshores i fins al dia de la marxa. Es poden tramitar en línia al web https://www.athleticevents.net/cursa/1a-marxa-i-trail-altafulla-costa-tarraco-453 o de forma física a Athletic Events, al passegi Xavier Montsalvatge 9B, L2 de Tarragona.
Social
Et recomanem
JEP 2025: Visita guiada al fortí de la Coma de Guasch
12 d'octubre a les 10:30h des de l'ermita d'Altafulla
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Centre d'Estudis
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla