Esports
Foto: UE Creixell
24 de gener del 2020
Creixell – Tàrraco, una oportunitat per enlairar-se
Els del Baix Gaià volen enllaçar dues victòries seguides davant un rival que travessa pel millor moment de la temporada
La UE Creixell arriba al final de la primera volta en una situació única per enllaçar dues victòries seguides –seria la primera vegada que ho aconsegueix, i optar a deixar l’avant-penúltima posició que ocupa des de fa massa temps. La visita del FC Tàrraco, penúltim classificat i al qual avantatja en sis punts, és presenta com l’escenari ideal per fer-ho realitat.

La darrera victòria contra el filial del Constantí (2-5) fa que l’equip creixellenc “afronti el partit amb moltes ganes”, com així ha reconegut l’entrenador, Oriol Bosch, als micròfons d’aquesta casa. Els tres punts són claus per intentar fer una segona volta que faci oblidar la primera.

Compte, però, perquè el Tàrraco també arriba en un bon moment a l’última cita de la primera volta. Els de Ponent vénen d’aconseguir la primera victòria del curs davant el Constantí B, un resultat ratifica amb l’empat contra el Perafort. Això els ha permès abandonar l’última posició, tot i que segueixen empatats a punts amb els constantinencs.

El seu següent objectiu és neutralitzar al Creixell, que és l’equip que tenen més a mà en la classificació. Per això lluitaran al màxim per emportar-se els tres punts del Baix Gaià i quedar-se a un partit del seu contrincant.
Oriol Bosch, entrenador del Creixell
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla