Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
17 de febrer del 2016
Daisuke Suzuki jugarà a les files del Nàstic fins a final de temporada
Després d’uns dies a prova, el defensa central japonès ha signat el seu contracte, que es podria allargar dues temporades més
El Nàstic incorpora finalment a les seves files el central japonès Daisuke Suzuki. El defensa central, que ha estat a prova els darrers dies, passarà a formar part del primer equip de l’entitat fins a final de temporada, més dues opcionals. Ja ha superat la revisió mèdica i ha signat el seu contracte. La seva disponibilitat per entrar a les convocatòries de Vicente Moreno, però, depèn encara de quan arribi el trànsfer federatiu.

El futbolista japonès ha estat internacional en dues ocasions amb la secció absoluta del Japó i va participar amb els Samurai Blue, que van aconseguir la 4a posició en els Jocs Olímpics de Londres 2012. A més a més, el jugador de 26 anys també ha disputat l’Asia Champions League, 2013 i 2015, a les files del Kashiwa Reysol de la primera divisió japonesa, el seu últim conjunt.

La data de la presentació oficial del jugador serà comunicada un cop el Club disposi de tota la documentació federativa.
Social
Et recomanem
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
XXVIII Nit de Piano i Poemes
30 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla