Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
23 de juliol del 2024
Dani Rebollo reforça la porteria del Nàstic de Tarragona fins al juny de 2025
El meta andalús, procedent del Real Zaragoza, aporta experiència i solidesa a l'equip grana
El Gimnàstic de Tarragona ha oficialitzat la incorporació de Dani Rebollo Franco, porter andalús de 24 anys, que ha signat un contracte amb el club que el vincula fins al 30 de juny de 2025, amb una temporada addicional opcional.

Rebollo arriba a Tarragona després de dues temporades amb el Real Zaragoza, on ha acumulat 11 partits oficials amb el primer equip i 26 amb el filial. Formatiu a les categories inferiors del Real Betis, va defensar la porteria del filial i va entrenar amb el primer equip verd-i-blanc.

Amb una alçada de 1.85 metres, Dani Rebollo és conegut per la seva envergadura i la seva seguretat aèria, a més de destacar per uns reflexos ràpids sota els pals. Aquestes qualitats el converteixen en un reforç valuós per al conjunt dirigit per Dani Vidal.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla