Esports
Foto: CE Altafulla
29 de setembre del 2015
Derrota dels Veterans del CE Altafulla per a 2 a 0 contra el Riudoms en la segona jornada de competició
Les noies han caigut contra el Constantí en el darrer partit de pretemporada, i es preparen ara per encetar la competició el proper cap de setmana
El conjunt dels Veterans del CE Altafulla ha perdut contra el Riudoms aquest cap de setmana en la segona jornada de competició. Un partit amb dues parts molts diferenciades: una primera meitat amb moltes oportunitats per als groc-i-negres, i una segona molt més defensiva que ha acabat amb un 2 a 0 final. Els veterans acumulen d’aquesta manera un empat i una derrota, dos resultats ajustats que els animen a seguir treballant.

Per la seva banda, l’equip Femení ha afrontat aquest cap de setmana el darrer partit de pretemporada. Ho ha fet amb derrota per 2 a 4 contra el Constantí, després que anés al capdavant al marcador amb un 2 a 0 inicial. Les noies han baixat la guàrdia, i han deixat que el rival remuntés el partit. Aquesta setmana es preparen per donar el tret de sortida a la competició.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla