Esports
Foto: CD San Francisco BS
07 de juliol del 2021
Doble victòria per als torrencs en l’inici de la primera etapa de la Lliga Espanyola de Futbol Platja
El San Francisco de Llorenç Gómez, Adrián Frutos i Eliott Mounoud, i el Levante d’Edu Suárez i José Arias són candidats al títol
El campionat estatal ha començat aquest dimarts 6 de juliol, tot i que els torrencs han debutat en la jornada de dimecres. El San Francisco de Llorenç Gómez, Adrián Frutos i Eliott Mounoud ha golejat al matí al CF Inter City per 0-7 amb una tripleta de Frutos, i a la tarda ha superat al Mazarrón per 5-3.

Pel que fa al Levante UD d’Eduard Suárez i José Arias, precisament s’ha imposat al Mazarrón per 1-5 en el primer partit, amb un gol de Suárez, mentre que en el segon s’ha imposat al Playas San Javier per 4-2.

En la segona jornada d’aquest dijous, el conjunt valencià juga contra el Torrejón (11h) i l’Intercity (19h), mentre que el San Francisco ho farà davant el Platja Roses (12h) i el Marina Cambrils (20h).

Després de la primera etapa de la Lliga Espanyola, que s’estendrà fins al 10 de juliol, els futbolistes de Torredembarra posaran rumb a Nazaré per disputar la Copa d’Europa de Clubs. El torneig continental es disputarà entre el 12 i el 18 de juliol. I tres dies després se celebrarà la Fase Final del campionat estatal entre el 21 i el 25 de juliol a Cadis.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla