Esports
Foto: Altafulla Ràdio
18 de novembre del 2022
Duel vital per la 3a posició entre l’Altafulla i el Bellvei
Les abelles volen recuperar la plaça que els ha tret el conjunt del Baix Penedès amb una nova victòria a casa
El CE Altafulla afronta aquest diumenge al Joan Pijuan un duel capital per la 3a posició davant l’Atlètic Bellvei (19h) en la J7 del Grup 1 de la Lliga Femení 7 TGN. Les abelles tenen l’objectiu de guanyar i recuperar aquesta plaça, que precisament defensa el seu rival des de la darrera jornada.

El conjunt del Baix Penedès va aprofitar l’ensopegada de les groc-i-negre al camp de la Floresta (5-2) amb el triomf contra el Tàrraco ‘B’ (4-0), i per això arriben amb tres punts més. Com ha dit el tècnic local, Toni Rodríguez, a elles encara els resta jugar contra l’Icomar, la qual cosa pot equilibrar definitivament la balança al final de la primera volta.

La jugadora Lorena Giménez ha dit en una entrevista al Baix Gaià Esports, que esperen un partit complicat, com els que sempre els presenta el Bellvei, en part, gràcies a l’experiència del vestidor.

Igual que l’Altafulla, l’equip dirigit per Agustín Rubio està complint davant els rivals amb un nivell inferior com la Torre, el Cunit, el San Salvador, o el mateix Tàrraco. De moment, només ha perdut un partit, davant la Floresta, i té la intenció de mantenir-ho en la visita al Joan Pijuan.

MISSIÓ IMPOSSIBLE PER AL CREIXELL I LA TORRE

Els altres dos representants de la subcomarca al grup, la UE Creixell i la UD Torredembarra, es veuen les cares amb els dos favorits a la primera plaça i al títol. Les creixellenques reben aquest dissabte a la Floresta (18.30h), i les torrenques visiten diumenge a l’Icomar (17h).

Les primeres afronten la cita amb la confiança d’haver guanyat, per fi, el primer partit del curs, precisament en el derbi contra la Torre. Per la seva banda, les blanc-i-blaves tindran la primera experiència contra un equip d’aquest nivell.
Toni Rodríguez, entrenador de l'Altafulla
Lorena Giménez, jugadora de l'Altafulla
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla