Esports
Foto: CE Altafulla
31 de març del 2025
Dura derrota del CE Altafulla davant l’EF Sant Pere i Sant Pau (13-0)
La nòmina de baixes, inclosa la de la portera titular, impedeixen a les abelles competir millor davant un candidat a la promoció d’ascens
El CE Altafulla ha patit una derrota dolorosa en la visita al quart classificat del Grup 7 de la Segona Catalana femenina, l’EF Sant Pere i Sant Pau, amb un marcador de 13-0. La nòmina de baixes era important, i es va notar en excés contra un candidat a la segona plaça i a un hipotètic ascens compensat.

La resistència de les groc-i-negre ha durat 24 minuts, malgrat haver encaixat l’1-0 de Claudia González (3’) ben aviat. Els dos gols de Salma Varela (24’ i 28’) en quatre minuts, i els de Mar Judal (33’), Clara Alba Fernández (35’) i González (42’) les han rematades abans del descans. Els set gols restants han arribat en el segon temps.

En declaracions al BG Esports, el tècnic Joserra Márquez ha reconegut que les condicions amb les quals afrontaven la cita no eren millors. A la vegada, però, s’ha mostrat crític per la manca d’intensitat de l’equip.

La derrota deixa l’Altafulla tretzè amb 7 punts, a nou ja del següent classificat. El diumenge vinent, a les 12h, visitaran a l’AD Monjos en un partit en què han de tenir més opcions de competir i treure un bon resultat contra el desè classificat.
Joserra Márquez, entrenador del CE Altafulla
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla