Esports
Foto: Beach Soccer World
03 de novembre del 2021
Edu Suárez i José Arias debuten amb derrota en la Copa Intercontinental davant els Emirats Àrabs (6-4)
La Selecció Espanyola disputa el primer torneig després del relleu generacional al planter
La Selecció Espanyola de futbol platja d’Edu Suárez i José Arias ha debutat aquest dimarts en la Copa Intercontinental, i ho ha fet amb una derrota davant els Emirats Àrabs. L’equip dirigit per Christian Méndez ha cedit per 6-4 davant els amfitrions en el primer partit de la nova etapa del combinat absolut, en la qual hi ha hagut un relleu generacional important.

En el partit d’aquest dimarts, España s’ha avançat per mitjà de Joselito, però els locals han capgirat el marcador, i han arribat a guanyar per 5-1. Llavors, Joselito, amb una dobleta, i Edu Suárez, han materialitzat la reacció de l’equip per arribar al 5-4. Malauradament, Waleed ha fet el 6-4 definitiu.

Suárez, Arias i els seus companys han de vèncer aquest dimecres al Senegal per mantenir les opcions de classificar-se per a les semifinals. Els africans, però, vénen de guanyar a Portugal (4-7), i pretenen segellar l’accés a les eliminatòries. El partit es disputa a partir de les 13h, hora espanyola, i es pot veure a través del canal de Youtube de la Selecció Espanyola o de Beach Soccer World.
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla