Esports
Foto: Barcelona BSC
19 de juny del 2026
El Barcelona BSC de Jeroni Rañé busca alimentar la candidatura al títol en la tercera etapa de la Lliga Espanyola de futbol platja
La creixellenca Helena Blanes s’ha quedat fora de la convocatòria del Pozoalbense i Xènia Casadó torna a defensar la porteria del Black Wolf
La Lliga Espanyola femenina de futbol platja aterra aquest cap de setmana a la platja d’Àguiles (Regió de Múrcia) per dur-hi a terme la tercera etapa amb les següents quatre jornades de la competició. El Barcelona BSC de Jeroni Rañé, Nèstor Villegas i Raúl Correa intentarà seguir la bona ratxa per mantenir-se en la nòmina de candidats al títol, igual que el Pozoalbense CD, que aquesta vegada ha deixat fora de la convocatòria a la creixellenca Helena Blanes.

El Barcelona de Rañé i companyia s’estrena aquest divendres contra el Fútbol Playa Huelva CD (20h) en un duel entre el tercer i el cinquè classificat, respectivament. Partit clau per deixar endarrerit al conjunt andalús respecte a la zona de play-off. En una entrevista al BG Esports, Rañé aspira a que l’equip mantingui el bon nivell de joc demostrat fins ara tant a la lliga com a l’Euro Winners Cup, on es van proclamar subcampiones.

Ja dissabte, les barcelonines jugaran dos compromisos. El del matí contra l’Aguadulce Polideportivo AD (10.45h) i el de la tarda contra la Barriada La Playa CD (18.45h). Diumenge tancarà la tercera etapa amb el derbi català contra el Black Wolf Academy de la poblenca Xènia Casadó (09.30h).

L’equip de Rubí, per la seva part, afronta la cita amb la necessitat de sumar alguns punts per sortir del descens. En el seu cas, divendres jugarà contra l’Aguadulce Polideportivo (18.45h) i dissabte al matí davant la Barriada La Playa (09.30h). En la següent jornada descansarà i en l’última jugarà davant el Barcelona BSC.

Pel que fa al Pozoalbense, com dèiem, Helena Blanes s’ha quedat fora de la llista de convocades. Les andaluses són segones classificades i volen seguir a prop del CD Higicontrol Melilla i mantenir a ratllar al Barcelona. Divendres jugaran contra el Turia BSC (18.45h), i dissabte davant el CD Atlético Torroxeño (10.45h) i el CD Fun and Learning (17.30h). Diumenge descansarà per capricis del calendari.
Jeroni Rañé, entrenador del Barcelona BSC
Jeroni Rañé, entrenador del Barcelona BSC
Social
Et recomanem
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
XXVIII Nit de Piano i Poemes
30 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla