Esports
Foto: Beach Tennis Torredembarra
30 de novembre del 2017
El Beach Tennis Torredembarra ofereix la cinquena trobada de tennis platja
L’objectiu d’aquestes convocatòries és donar a conèixer i promocionar l’esport de manera lúdica
El Beach Tennis Torredembarra organitza una nova trobada de tennis platja aquest dissabte. La cinquena des que es va posar en marxa l’entitat, i que espera esdevenir de nou tot un èxit de participació.

L’objectiu d’aquestes convocatòries és donar a conèixer i promocionar aquest esport de manera lúdica. De fet, estan pensades amb un caràcter totalment amistós en què els participants s’enfronten en partits curts i variant les parelles.

La jornada, gratuïta i oberta a tothom, es desenvoluparà de 10 del matí a 1 del migdia a la zona esportiva de Baix a Mar de Torredembarra. L’entitat posarà a disposició dels participants material per poder disputar els diferents enfrontaments.

L’organització compta amb el suport del Club Tennis Torredembarra i de l’Ajuntament de Torredembarra.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla