Esports
Foto: CE Altafulla
20 de març del 2024
El Cadet ‘B’ del CE Altafulla es retroba amb el triomf a costa de la Floresta ‘C’ (4-3)
El Cadet ‘A’ fa un pas més cap al títol al vèncer el Vendrell ‘B’, i l’Infantil de Primera deixa escapar un 0-2 contra el Sant Pere i Sant Pau
Quatre jornades després, el Cadet ‘B’ de CE Altafulla s’ha retrobat amb la victòria al vèncer el CD La Floresta ‘C’ per 4-3 en un duel directe en la zona mitjana de la classificació del Grup 16 de Segona Divisió. Ho ha fet remuntant un 0-2 amb els gols de Víctor Navarro, Pol Luque, Izan Nel i Zayd El Mouden.

Els altafullencs són desens amb 18 punts, set menys que el seu rival. El diumenge, a les 13.30h, visiten el líder, el CDC Torreforta ‘B’. Mentre que el Cadet ‘A’ visita dissabte, a les 12.30h, a l’AE Ramon Sicart.

L’equip de Mohamed Amhadar jugarà davant el penúltim classificat després d’haver golejat el CE Vendrell ‘B’ per 11-0 les dobletes de Samir El Bouziani, Marc González, Iker Roman i Marcel Aznar, i els gols de Marcel Asencio, Vicente Sánchez i Arnau Mateu.

Els groc-i-negre continuen líders amb 52 punts, cinc més que el segon classificat i amb un partit menys. Un pas més, doncs, cap al títol i l’ascens.

EL JUVENIL CAU PLANTANT CARA AL SEGON

El Juvenil s’ha quedat molt a prop de puntuar al camp del segon classificat del Grup 14 de Segona, el CE Vendrell ‘B’, al caure amb un resultat de 3-2. Aran Garcia, que ja ha debutat amb el primer equip ha anotat dos gols per igualar el 2-0 que havien establert els locals. Malauradament, els groc-i-negre han encaixat un altre gol en els darrers minuts, que ha sigut decisiu.

Els de Luis Rosado i Manuel Sambonete són setens amb 21 punts, i diumenge, a les 17h, reben el quart classificat, l’EFB Calafell ‘C’.

L’INFANTIL DE PRIMERA DEIXA ESCAPAR EL TRIOMF

L’Infantil ‘A’ de Primera Divisió ha deixat escapar l’oportunitat de retrobar-se amb la victòria davant l’EF Sant Pere i Sant Pau. Els altafullencs s’han situat amb un 0-2 gràcies a la dobleta de Jon Garcia, però els locals han remuntat fins al 3-2.

Els de Dani García continuen tretzens amb 9 punts, i aquest dissabte, a les 11.45h, reben la Floresta ‘B’. Mentre que l’Infantil ‘B’ visita a les 12h al segon, l’Atlètic Bellvei, després d’haver descansat aquest cap de setmana.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2026
Del 31 d'octubre al 15 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
Dia Internacional contra la violència envers les dones
25 de novembre de 2026
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla