Esports
Foto: CB Altafulla - BBG (Arxiu)
29 d'abril del 2026
El Cadet femení del CB Altafulla cau a la pista del Reus Ploms Salle i perd l’opció de ser segon (62-55)
El Cadet masculí ‘Groc’ cedeix davant la Salle Tarragona ‘Blau’ (66-56), i el ‘Negre’ ajorna la visita a la pista del Cantaires Tortosa
El Cadet femení del CB Altafulla ha perdut aquest passat dissabte a la pista del Reus Ploms Salle en el marc de la tretzena i penúltima jornada de la segona fase en el Grup 3 del Nivell B. Les groc-i-negre, tercer classificades, han cedit en el duel directe contra les quartes amb un marcador de 62-55, que les ha impedit recuperar la segona posició.

Les jugadores d’Enric de la Torre sumen 18 punts, les mateixes que el Carme Bàsquet, mentre que el Reus Deportiu ‘Blanc’ s’escapa en el lideratge amb 22 unitats. Precisament, diumenge 9 de maig, a les 9.30h, rebran al conjunt de la capital del Baix Camp en l’últim partit de la competició. El repte serà vèncer a un rival que ha guanyat els onze compromisos anteriors.

BRANCA MASCULINA | EL CADET ‘NEGRE’ AJORNA EL SEU PARTIT I EL CADET ‘GROC’ PERD A TARRAGONA

El Cadet ‘Groc’ del CB Altafulla ha perdut aquest diumenge a la pista de la Salle Tarragona CM ‘Blau’ per 66-56 en el marc de la quarta jornada del Grup 2 del Nivell C. Així, acaben la jornada segons –en un grup de només tres equips-, amb 5 punts, els mateixos que tenen els tarragonins en el lideratge. Per darrere, el CB Calafell suma 2 unitats, abans de visitar el Pavelló d’Altafulla el dissabte 9 de maig, a les 11.15h.

Per la seva part, el Cadet ‘Negre’ ha ajornat la visita a la pista del líder, el Cantaires Tortosa, per al diumenge 10 de maig, a les 14.15h. El dia abans, dissabte 9, rebrà al segon classificat, el CB Tarragona ‘Blau’ 1, i amb aquests dos partits clourà la segona fase al Grup 2 del Nivell A de la categoria.
Social
Et recomanem
Xerrada - taller 'Per què el porno perjudica tothom?'
29 d'abril a les 17h al gimnàs de La Portalada
Inscripcions a: ampa.roquissar@gmail.com
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla