Esports
Foto: CB Altafulla - BBG
27 de juny del 2023
El Campus d’Estiu del CB Altafulla – BBG arranca amb una desena de participants
El nombre de participants augmentarà significativament a partir del juliol, mentre que les inscripcions romanen obertes
El CB Altafulla – Bàsquet Baix Gaià ha iniciat aquest dilluns la nova edició del Campus d’Estiu amb una desena d’infants, que s’espera que siguin més a mesura que avancin les setmanes. El primer grup està format per nens i nenes d’edats ben diferents, que ja han fet diverses activitats com ha explicat el responsable Sergi Martí.

L’horari és de 9h a 13.30h, amb servei d’acollida i menjador per facilitar la conciliació de les famílies, i s’allargarà fins a l’1 de setembre. Martí ha dit que “a partir de la tercera setmana”, la segona del mes de juliol, hi haurà més participants, que ja han reservat plaça.

La iniciativa està destinada a nens i nenes nascuts entre el 2010 i el 2019, i ofereix “una experiència única, per fer amics, jugar i gaudir d’un estiu ple d’aventures”, com ha explicat el coordinador Sergi Martí en una entrevista a aquesta casa.

Entre les activitats que s’hi duen a terme hi ha excursions, jocs d’aigua, i lògicament sessions de bàsquet i altres esports. Martí també destaca que les propostes com aquesta serveixen perquè els infants del mateix poble, i fins i tot, de les mateixes escoles, es coneguin entre ells.

Les famílies interessades a inscriure els fills al Campus d’Estiu del CB Altafulla – BBG han de passar pel Pavelló d’Altafulla de dilluns a divendres, preferentment el primer dia de la setmana, de 8h a 15h. El preu és de 40 euros a la setmana -35 en el cas de la setmana del 15 d’agost-, i des de l’organització ofereixen un descompte de 5 euros per cada germà o germana. Per a més informació, es pot trucar al número de telèfon 644 25 18 91, o enviar un correu a l’adreça electrònica cbaltafulla@gmail.com.
Sergi Martí, coordinador del campus
Sergi Martí, coordinador del campus
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla