Esports
Foto: CE El Catllar (Arxiu)
14 de març del 2023
El Catllar deixa escapar un avantatge de dos gols al camp del Martorell (0-2)
Els del Baix Gaià quallen una “primera part excel·lent”, i en la segona són incapaços d’igualar la intensitat dels locals
El CE El Catllar ha perdut una bona oportunitat d’apropar-se a les places que donen accés a la Superlliga Catalana amb la derrota d’aquest diumenge al camp del Martorell CF. Els del Baix Gaià, a més, han desaprofitat el 0-2 que havien aconseguit en el primer temps amb els gols de Willox Ross (7’) i Jordi Prades (19’).

El martorellenc Albert Garrido ha descomptat en el 66’, i David Trejo ha fet l’empat en el 73’. Malauradament, el catllarenc Raúl González ha culminat la remuntada dels locals amb un gol en pròpia porteria en el 79’. Per si no hi hagués prou, Juan Vizcaíno ha estat expulsat en el temps afegit.

L’entrenador del Catllar, Àlex González, ha explicat en declaracions al Baix Gaià Esports, que després de “fer una primera part excel·lent”, en la segona han estat “incapaços d’igualar la intensitat” dels del Baix Llobregat.

El Catllar acaba la jornada onzè amb 24 punts, 13 més que el descens. Mentre que la distància amb la sisena posició és de set unitats. El diumenge vinent rep a l’equip que tot just per sobre, l’AE Prat ‘B’ (12h).
Àlex González, entrenador del Catllar
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla