Esports
CFS El Catllar Atlètic
18 d'agost del 2020
El Catllar femení es fixa l’ascens a Divisió d’Honor per a la nova temporada
El club confia les regnes de l’equip al tàndem format per César Silva i Edu Cascales. Alba Núñez i Anna La Torre són les dues cares noves del vestidor
El CFS El Catllar Atlètic seguirà sent una temporada més l’entitat referent del futbol sala femení al Baix Gaià. L’equip catllarenc competirà novament a Primera Divisió, però enguany ho farà amb l’objectiu de lluitar per l’ascens a Divisió d’Honor i agafar el relleu del CFS Altafulla, l’últim equip de la demarcació que va militar en aquesta categoria. El president del Catllar, Lluis Jové, ha assegurat que “el club ha apostat 100% en l’equip femení” perquè assoleixi aquesta fita.

El Catllar mantindrà el 85% de la plantilla del darrer curs i de les temporades anteriors, una plantilla que acumula un grau d’experiència suficient important a Primera Divisió. El president Lluis Jové ha destacat que aquest bagatge els ha de permetre estar en les posicions capdavanteres amb els millors equips del Grup 3 que formen els representants de Lleida i el Camp de Tarragona.

Com ja ha destacat Lluis Jové, l’entrenador per a la nova temporada serà César Silva, un entrenador reputat a la demarcació que compaginarà la seva tasca al capdavant del Catllar femení amb la direcció del juvenil del Nàstic. El seu segon entrenador serà Edu Cascales, jugador del conjunt masculí de l’entitat. Quant a les futbolistes, la torrenca Alba Núñez i l’exjugadora de la JE Mora la Nova, Anna La Torre, són les noves cares del vestuari.

El conjunt catllarenc debutarà el dissabte 17 d’octubre a la pista del Pla d’Urgell. Set dies després debutarà al Pavelló d’Altafulla contra l’Alforja, i després tornarà a jugar a domicili contra l’Ampolla. Les següents dues jornades les disputarà a casa davant el Balaguer i el Seròs.
Lluís Jové, president del CFS El Catllar Atlètic
Lluís Jové, president del CFS El Catllar Atlètic
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla