Esports
Foto: El Travesser
18 de febrer del 2019
El Catllar no aconsegueix refer-se al camp de l’Atlètic Mora la Nova (1-1)
Els del Baix Gaià venien de perdre contra el Valls, i necessitaven guanyar per reafirmar la segona plaça
La lluita per mantenir la categoria s’ha fet palesa aquest dissabte al Camp de Futbol Municipal Antoni Mateu. Després d’aconseguir l’ascens la passada temporada, l’Atlètic Mora la Nova vol seguir sent equip de Segona, i no li ha posat les coses fàcils al Catllar. El partit, corresponent a la 22a jornada del Grup 6, ha acabat amb un empat a 1.

Els del Baix Gaià venien de perdre contra el Valls, i necessitaven guanyar per reafirmar la segona plaça. No ha estat possible, s’han hagut de conformar amb un sol punt, i ara en tenen 46.

El segueixen de ben a prop l’Ampolla (3r amb 43 punts), que ha guanyat per 0 a 1 al camp del Reddis; i el Tortosa (4t amb 41 punts), que ha caigut per 3 a 2 contra l’Amposta.

L’equip d’Àlex González juga a casa, el diumenge a les 12 del migdia, contra l’Ulldecona, 11è amb 27 punts.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla