Esports
Foto: CE El Catllar
24 d'octubre del 2022
El Catllar s’imposa al Vilanova i la Geltrú en un nou triomf a casa amb el solitari gol de Bilal El Bakkali (1-0)
Els del Baix Gaià segueixen sumant de tres en tres davant l’afició, i tornen a ampliar distàncies amb el descens
Nou triomf a casa del CE El Catllar, que fa bo el discurs de l’entrenador Àlex González sobre la necessitat i l’obligació de convertir el feu catllarenc en un autèntic fortí. De moment, dues victòries en dos intents, el darrer davant el renovat CF Vilanova i la Geltrú, gràcies al solitari gol de Bilal El Bakkali en el 68’.

L’entrenador dels del Baix Gaià, precisament, s’ha mostrat content per la victòria, però sobretot per l’actuació de l’equip, ja que han generat força ocasions i n’han concedit ben poques.

Els del Baix Gaià se situen 7ns amb 6 punts de 12 possibles. Estan a 1 de les places de promoció a la Superlliga Catalana, i tenen quatre de marge amb el descens. El diumenge vinent, precisament, repeteixen a casa davant un dels rivals que té per davant, el CF Martorell (12h), amb l’objectiu de mantenir l’idil·li com a local i intentar assaltar les places de privilegi.
Àlex González, entrenador del Catllar
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla