Esports
Foto: CFS El Catllar Atlètic
13 de novembre del 2019
El Catllar salva un punt davant el Mora d’Ebre (3-3)
Daniel Serrano i David Triviño, amb una dobleta, permeten igualar els tres avantatges dels visitants
El CFS El Catllar Atlètic ha sumat un punt contra el Mora d’Ebre CFS en el partit corresponent a la 5a jornada de Primera Catalana. Els del Baix Gaià han anat sempre a remolc durant els 40 minuts, però l’intercanvi de cops els ha permès sumar un resultat positiu.

Els ebrencs s’han avançat aviat. En el minut 3 ja manaven amb el gol de Jordi Ciurana, que ha obtingut la resposta de Daniel Serrano en el 9’. Només començar el segon temps, Jaume Soriano (21’) i David Triviño (22’) han anotat el segon d’ambdós equips, mentre que Ciurana ha fet el 2 a 3. El mateix Triviño ha fet l’empat definitiu quan faltaven cinc minuts pel final.

L’empat impedeix que el Catllar escali fins a la quarta plaça, tot i que el manté ben a prop ocupant la 7a posició amb 7 punts. Ara, intentarà fer bo el punt obtingut en la visita del pròxim dissabte (17.30 h) a la pista del CFS Roquetes.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla