Esports
Foto: FC Santfeliuenc
30 de gener del 2023
El Catllar tanca la primera volta amb la derrota davant el Santfeliuenc (1-3)
Els visitants demostren més efectivitat en els últims 15 minuts per endur-se els 3 punts del Baix Gaià
El CE El Catllar ha perdut davant el 3r classificat, el FC Santfeliuenc, per 1-3 en l’última jornada de la primera volta al Grup 3 de Primera Catalana. Per al tècnic Àlex González ha sigut “un dels millors partits a casa de la temporada”, tot i que la debilitat en les dues àrees els ha penalitzat.

Els grocs han estat capaços d’igualar el 0-1 d’Adrià Garcia amb la diana d’Arnau Ollé en el minut 70, però ha sigut insuficient per sumar un bon resultat. Els visitants s’han tornat a avançar amb el gol de Jon Luna en el 73’, i en menys de 10 minuts han certificat la victòria gràcies a Joel Paredes.

El Catllar acaba la primera volta com a 11è amb 17 punts, deu més que el penúltim classificat, l’Ascó, i 14 més que el darrer, el Molins de Rei. El diumenge vinent té un nou repte amb la visita del líder, la UE Valls (12h), en el segon derbi del Camp de Tarragona del curs a la categoria.
Àlex González, entrenador del Catllar
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla