20 d'octubre del 2025
El Catllar torna al bon camí al ritme d’Arnau Ollé i Gerard Gilabert (3-5)
Els grocs assalten el camp del Tàrrega amb un bon tram final de la primera part i un inici millor de la segona, i assalta el TOP-5
El CE El Catllar ha tallat la ratxa de dues derrotes consecutives amb una gran victòria a domicili. Els grocs s’han imposat aquest diumenge a la tarda a la UE Tàrrega per 3-5 en l’últim compromís de la cinquena jornada del Grup 3 de Primera Catalana. Efectivament, cinc gols a domicili amb la dificultat que això comporta, i més en aquesta categoria.
L’entrenador del Catllar, Marc Vela, fa palès l’alegria del vestidor pel resultat i per l’actuació en general. La seriositat i la intensitat amb la qual han saltat al terreny de joc ha sigut clau per avançar-se aviat de la mà d’Arnau Ollé (8’).
Els lleidatans han empatat per mitjà de Daniel Vargas (22’), però en la recta final de la primera part ha començat l’exhibició de Gerard Gilabert. El dorsal ‘23’ ha tornat a avançar als visitants en el minut 37’, i només quatre minuts més tard ha ampliat distàncies per arribar al descans amb un 1-3.
A la represa, millor inici impossible. Gilabert (47’) ha arrodonit la seva actuació individual amb un hat-trick, mentre que Arnau Ollé (50’) ha signat una dobleta amb l’1-5. Els locals han respost vuit minuts després amb el gol d’Oriol Valls (58’), i a partir d’aquí s’han topat amb una resistència ferma del Catllar. En el tram final, Bernat Oliver (82’) ha descomptat amb l’últim gol del partit.
Vela reconeix que després dels dos gols a l’inici de la segona part, s’han dedicat a gestionar el resultat. “Dues errades puntuals”, diu, han permès als locals retallar distàncies, afortunadament, sense posar en risc el triomf.
El Catllar amb la victòria ascendeix a la cinquena plaça amb 9 punts, quedant-se a tres de la zona de promoció d’ascens. El més important és que suma ja cinc unitats d’avantatge respecte a la zona de descens. El diumenge, a les 12h, rebrà a un equip de la zona baixa, el CF Tortosa Ebre, per intentar iniciar una bona ratxa de resultats.
Marc Vela, entrenador del CE El Catllar
Marc Vela, entrenador del CE El Catllar