Esports
Foto: UE Rapitenca
26 de març del 2021
El Catllar visita a una Rapitenca que tampoc sap que és guanyar
Els grocs intentaran plantar cara tal com han fet en les dues jornades anteriors malgrat estar curts d’efectius per la Covid-19
El Catllar reprèn la competició a Primera Catalana després d’haver descansat en l’última jornada i visita a un dels altres dos equips del subgrup 2A que encara no coneix la victòria, la Rapitenca. A diferència dels del Baix Gaià, els locals tampoc saben que és perdre perquè han empatat els cinc partits que han disputat fins ara.
En condicions normals, als grocs no els aniria malament un empat fora de casa, però només han aconseguit 1 punt de 15 possibles i necessiten una victòria per creure en les seves possibilitats de mantenir la categoria. El tècnic del Catllar, Isaac Fernández, ha explicat que segueixen estant curts d’efectius, però que intentaran “donar la cara” tal i com han fet en els darrers dos compromisos contra el Viladecans (1-1) i l’Ascó (2-1).

Fernández també ha remarcat el gran paper que estan fent els seus futbolistes, sobretot després d’haver reprès la competició quan feia quatre mesos que no entrenaven a causa de la Covid-19. Per ell, el principal objectiu de l’equip ha de ser competir al màxim, gestionant, això sí, l’esforç al llarg dels 90 minuts.

El partit entre la Rapitenca i el Catllar es disputa aquest diumenge, a les 12h, al Municipal La Devesa de Sant Carles de la Ràpita.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla