Esports
Foto: UE Sant Ildefons
27 d'octubre del 2023
El Catllar visita el Sant Ildefons amb el repte de vèncer el líder
Els d’Àlex González vénen de perdre a casa davant el Parc, i necessiten recuperar la seva identitat per optar al triomf
El CE El Catllar té aquest dissabte, a partir de les 17h, el difícil repte d’assaltar el feu del líder del Grup 3 de Primera Catalana, la UE Sant Ildefons. Els catllarencs vénen de sumar una dolorosa derrota a casa davant el Parc (1-3) en un mal partit, com va reconèixer el tècnic Àlex González.

Per tant, recuperar “la identitat” és el primer pas per intentar sumar en un camp on els locals han guanyat els tres partits disputats. A partir d’aquí, el catllarenc assegura que hi van “sense cap mena de complex”.

Si a casa ho han guanyat tot, els locals on tenen problemes és a domicili com ho demostren la derrota davant el Prat ‘B’ (2-1) i l’empat contra l’Atlètic Sant Just (1-1).

Els dos equips han encaixat 9 gols, mentre que els locals n’han marcat 13, tres més que els del Baix Gaià, i li han tret millor profit. Aquí radica la diferència entre tots dos, en un curs que, amb el que hem vist fins ara, es presenta molt igualat.
Àlex González, entrenador del Catllar
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del Gaià
31 d'agost d'11h a 13h amb punt de sortida al Club Marítim
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla