Esports
26 de gener del 2016
El CB Altafulla ja pensa en la cinquena edició del Campus de Setmana Santa
Aquesta temporada el club també oferirà, de forma conjunta amb la Federació Catalana, un Curs Oficial d’Entrenadors de Nivell 0
Una setantena de persones s’han desplaçat en autocar des d’Altafulla aquest diumenge al camp del Barça per veure el partit que l’enfrontava al València, i que ha acabat amb victòria visitant. Una sortida que habitualment organitza a principis d’any el CB Altafulla i de la qual la presidenta, Assumpta Tomàs, s’ha mostrat, un any més, molt satisfeta.

L’entitat altafullenca ja pensa en la propera activitat del seu calendari, el ja tradicional Campus de Setmana Santa, que enguany celebrarà la seva cinquena edició. Aquesta temporada el club també oferirà, de forma conjunta amb la Federació Catalana de Bàsquet, un Curs Oficial d’Entrenadors de Nivell 0.

Les inscripcions per participar en el campus encara no estan obertes. Properament el portal www.basquetcatala.cat donarà a conèixer les bases del curs d’entrenadors.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla