27 de maig del 2026
El CB Altafulla prepara la 4a edició del Campus d’Estiu
El campus està destinat a infants nascuts entre el 2013 i el 2021, i es durà a terme del 25 de juny al 28 d’agost amb activitats en horari de 9.30h a 13.30h
El Club Bàsquet Altafulla es prepara per organitzar novament el seu Campus d’Estiu, que enguany arribarà a la quarta edició. La proposta estarà oberta a tots els infants d’Altafulla que hagin nascut entre el 2013 i el 2021, i mantindrà l’objectiu d’oferir un espai de lleure, esport i convivència durant les vacances escolars.
El campus es durà a terme del 25 de juny al 28 d’agost, amb activitats en horari de 9.30h a 13.30h. L’entitat, a més, oferirà servei d’acollida de 8.0 h a 9.00h i servei de migdia fins a les 15.00h per contribuir a la conciliació de les famílies amb les seves obligacions laborals.
Durant aquestes setmanes, els participants gaudiran d’activitats multiesportives com bàsquet, futbol, hoquei, natació, entre d’altres, i també sortides a la platja i a la piscina, jocs d’aigua, i altres propostes adaptades als diferents grups d’edat. L’organització informarà més endavant les famílies sobre l’horari detallat i el funcionament específic de cada grup.
El preu és de 20 euros la primera setmana, i de 40 euros des de la segona fins a la desena, amb descompte de 5 euros per cada germà. El servei d’acollida té un preu de 5 euros per dia i de 15 euros per setmana, i el servei de menjador de 7 i 20 euros, respectivament.
Les inscripcions es poden tramitar fent arribar el full d’inscripció i el full de salut per WhatsApp al 644 251 891 o bé per correu electrònic a l’adreça cbaltafulla@gmail.com.