Esports
11 de desembre del 2015
El CB Altafulla presenta de forma oficial els diferents conjunts de l’entitat
La presentació tindrà lloc aquest dissabte al Pavelló Municipal, i la recaptació de les activitats es destinarà a La Marató de TV3
El Bàsquet Català col·labora, una edició més, amb La Marató de TV3. Amb les entitats d’arreu del territori al capdavant, són moltes les iniciatives que es duen a terme per recaptar fons per la cita solidària, enguany dedicada a la diabetis i a l’obesitat.

Un bon exemple tornarà a ser la diada del Club Bàsquet Altafulla. L’entitat aprofitarà la presentació oficial dels seus equips per afegir-se a la iniciativa. La presentació tindrà lloc aquest dissabte al Pavelló Municipal, i al llarg de la jornada se celebraran diferents activitats en favor de la causa. La més destacada serà la sessió de zumba a càrrec de Naturfit, a dos quarts de 2 del migdia.

La jornada s’iniciarà amb els partits de lliga d’aquells equips que juguen a casa. L’entitat farà una foto de cadascun dels conjunts, i presentarà públicament els entrenadors que hi ha al capdavant.
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla