23 d'octubre del 2017
El CB Altafulla torna a la competició amb dues victòries i cinc derrotes
L’Infantil i el Cadet Masculí són la cara bona d’un cap de setmana en què els altres cinc equips de l’entitat han perdut en els seus respectius compromisos
El CB Altafulla va tornar a la competició després de l’aturada pel pont del Pilar. En aquesta ocasió, l’entitat va acollir tres partits al Pavelló Municipal, mentre que els altres quatre equips van competir a domicili.
Els tres equips que van jugar en territori altafullenc van perdre els seus respectius compromisos. El primer en obrir foc va ser el Cadet Femení, que va perdre 27-92 contra el Bàsquet Teresianes 2003. Tot seguit, l’Infantil Femení va jugar contra el Sant Pau i va caure per 37 a 92. El Junior Femení va tancar la matinal de dissabte contra el CB Tarragona i també va perdre. En el seu cas, per 37 a 84.
Lluny del Pavelló d’Altafulla jugava el Junior Femení, que va perdre 64-54 contra el CB Calafell. Per contra, el nois de l’Infantil i el Cadet Masculí sí van ser capaços de guanyar. Els primers ho van fer per una ajustat 48 a 49 a la pista de l’AB Cunit. Mentre que els segons, per 32 a 54, al camp del Reus Deportiu.
El Pre-Infantil, que va ser l’únic equip que va jugar en la jornada de diumenge, va perdre 55 a 35 contra el CB Valls.